piątek, 3 października 2014

29.



Czołem :)
Na rozpoczęcie sezonu jesiennego, prezentuję Wam moją nową, woskowaną parkę od Medicine. W pochmurne dni działa lepiej niż terapia i pomaga osiągnąć mój ulubiony efekt, czyli modnie i wygodnie <3 Kolejnym poprawiającym humor elementem jest koszulka, nie wiem czy widniejący na niej napis w pełni mnie opisuje, ale przypuszczam, że któraś część pewnie się zgadza. Spodnie to klasyczny model H&M Blue Divided. Nogawki slim i dziury na kolanach są kolejnym efektem mojej zabawy z maszyną do szycia i nożyczkami. Czarne lakierowane trampki z ekoskóry z wytłaczanym wężowym wzorem, podobnie jak kurtka, idealnie sprawdzają się na deszczu.

Za moimi plecami możecie podziwiać efekt jednej z akcji Wroclove Graffiti - Candy Land na ulicy Owsianej we Wrocławiu.












I na koniec słodki uśmiech ;P


parka Medicine
koszulka REST FACTORY
spodnie H&M x DIY

trampki CONVERSE via Factory Wrocław
czapka House
okulary River Island
bransoletki
 H&M, Glitter


zdjęcia Let Them Wear

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz