czwartek, 25 września 2014

28.


Hej!

Na zakończenie wakacji - magiczny look ^^ Wszystko za sprawą kurtki pokrytej księżycowym pyłem z Zary. To dzięki niemu uzyskano kolor i blask materiału. Według naukowców z Wielkiej Brytanii, Francji i Rosji interakcja pyłu i wiatru słonecznego prowadzi do wytwarzania pola magnetycznego, które oddziałuje na otoczenie. Osobiście, wydaje mi się, że to zwykła ściema, ponieważ nie zaobserwowałem żadnych magicznych właściwość, ani za dnia, ani nocą :( Spodnie i buty również są z Zary, ale nie mają specjalnych własności, po prostu dobrze wyglądają. Podręczna teczka jest efektem moich kolejnych zmagań z maszyną do szycia. Wytłaczany kawałek filcu, kolorowa nitka, dwa guziki i voilà, mógłbym w niej nosić ważne dokumenty, gdyby jakieś miał. 

Jeśli ktoś się zastanawiał czy polówka ombre też jest moim dziełem, to odpowiedzi brzmi 'nie' ;p kupiłem ją w outlecie Cropp'a.

Poniżej więcej zdjęć!












bejsbolówka Zara
polo Cropp
spodnie Zara

buty Zara 
teczka DIY
okulary H&M
pasek
Pull&Bear


zdjęcia Let Them Wear

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz