niedziela, 14 lipca 2013

perfect shoes

Hej ;) Dzisiaj najważniejszą częścią zestawu są oczywiście mokasyny z ZARY - moje buty idealne. Mokasyny z lakierowanej skóry w wytłaczany wężowy wzór, trudno mi sobie wyobrazić lepsze połączenie. Do tego wąskie dżinsy z H&Mu i koszulka z BERSHKI z narysowanymi statkami, mewami i panem kapitanem. Do tego dobrałem proste dodatki, plecione bransoletki i skórzane brązowe szelki z H&Mu.





mokasyny ZARA
koszulka Bershka
dżinsy Pull&Bear
szelki H&M

bransoletki H&M
niewidzialne skarpetki H&M

zdjęcia Paulina Adaszek Fotografia

5 komentarzy:

  1. Ja od dłuższego czasu zabieram się za kupno mokasyn, ale jakos mi to nie wychodzi. Oczywiście całość baardzo mi się podoba i chetnie nosiłbym coś podobnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam mokasyny z Zary, sam mam 5 par i jestem z nich bardzo zadowolony ;)

      Usuń
  2. ojej, Chłopaku!
    wyglądasz doskonale!
    jestem pod olbrzymim wrażeniem!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie, na luzie, kompletnie nie wymuszona stylówa :) będę częściej zaglądać -> dodaje do blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. T-shirt genialny (mam taki sam :D )

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń