wtorek, 25 czerwca 2013

jungle drum

Co najlepiej pasuje do motywu dżungli? Odpowiedź jest prosta: jeszcze więcej krzaków, kwiatów i ptaków ;) Dlatego też bluzę z nadrukowanym wzorem w egzotyczne roślinki połączyłem z wielką chustą, która wygląda jak scena z księgi dżungli. Pozostając w tym klimacie wybrałem spodnie w zgniłozielonym kolorze i plecione bransoletki. Do tego dżinsowe air maxy, które przełamują cały zestaw. Całość dodatkowo ożywiają neonowe elementy na chuście, butach i holograficzny pokrowiec na okulary.







bluza ZARA
spodnie H&M

air maxy Nike Air Max 1 prm
szal H&M
okulary Cropp
pokrowiec H&M

zdjęcia Marta Olchówka fotografia

6 komentarzy:

  1. Zakochałem się w Twoich stylizacjach! ♥
    Czekam na więcej i opcję obserwacji!
    Pozdrawiam i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) już ogarnąłem opcję obserwacji ;p

      Usuń
  2. świetna stylizacja!!

    uwielbiam motywy jungle:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wow...jestem pierwszym obserwatorem-co za zaszczyt:)

      Usuń
  4. Genialny look !
    Na pewno będę wpadać tu częściej :D

    OdpowiedzUsuń