środa, 12 czerwca 2013

finał konkursu siemens freshlook



Udział w projekcie Siemens FreshLook nie tylko pozwolił mi odświeżyć szafę, ale i spojrzenie na modę. Karolina i Maciej przedstawiając nam nasze ostatnie zadanie - stworzenie finałowej stylizacji FreshLook, dali nam wiele wskazówek, podkreślając by ciągle pozostawać sobą. Do mnie jednak najbardziej trafiły słowa, które pewnie jeszcze długo będę pamiętał:  "Przegrali Ci, którzy powiedzą, ze wszystko już było". Bardzo mnie zmotywowały i to nimi kierowałem się tworząc mój FreshLook ;)  

Równie inspirujący wpływ miało dla mnie spotkanie z innymi finalistami, 4 różne osobowości, 4 różne style, ale dla każdego z nas moda jest nieodłącznym elementem życia. To spotkanie obudziło we mnie wiele pozytywnych emocji i cieszę się, że mogłem w nim wziąć udział. 





Więcej o finale w e-magazynie SFL Nr 5/2013,a wkrótce post z moim freshlookiem :)

koszulka Marni x H&M
zamszowa bejsbolówka diy x lumpeks 
spodnie diy x House
buty Vans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz